Bereken de kosten en baten van functiecreatie voor jouw organisatie
Werk en kansen bieden is voor veel werkgevers een vanzelfsprekende keuze. Maar het moet wel rendabel of kostenneutraal zijn. Uit het onderzoek dat SBCM bij acht werkgevers uitvoerde, blijkt dat werk bieden aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt (functiecreatie) bij alle acht bedrijven op zijn minst kostenneutraal is. In de brochure lees je via acht praktijkverhalen de economische waarde van functiecreatie. Benieuwd wat functiecreatie voor jouw organisatie kan betekenen? Bereken het met dit financiële model.
“Het bieden van werk aan en kansen voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt is een vanzelfsprekende keuze. Maar rendement moet er wel zijn. Anders werkt het niet.’”
Financieel model functiecreatie
Wil jij ook inzicht krijgen in de economische waarde van functiecreatie? Met het financiële model van SBCM weet je binnen no-time wat de kosten en baten van functiecreatie voor jouw bedrijf zijn.
Praktijkvoorbeelden
Nieuwsgierig naar hoe de acht bedrijven uit het onderzoek van SBCM invulling geven aan functiecreatie? Lees de uitgebreide praktijkverhalen in de brochure.